MelatonMax taas hölmöjä kusetetaan


MelatonMax pillereitä kaupataan tyylillä 2 kk ilmaiseksi + muumimuki 0 €. Todellisuudessa tilaus maksaa 180 €, sillä tilausehtoihin on piilotettu pommi: tilaus kestää 9 kk ja maksaa 180 €. Perintätoimisto on valittu valmiiksi. Jos päätät, että et pidä tuotetta, kun totuus selviää, joudut maksamaan tuotteiden palautuskulut, myös sen muumimukin, sillä yhtiöllä ei ole mitään sopimusta postin kanssa. Yhtiö ilmoittaa vain postilokeron. Tämä on tyyppilinen huijaus, josta saamme pian lukea iltapäivälehdistä, kun hölmöt itkevät rahojensa perään. Ilmeisesti pillerinsyöjät ovat helppoja uhreja. Tuotteen väitetään olevan Suomessa valmistettu. Olisi mukavaa, jos joku, joka tietää tuotteen valmistajan, laittaisi asiasta kommentin.

Advertisements

46 thoughts on “MelatonMax taas hölmöjä kusetetaan

  1. Pykälää parempi vedätys kun potentiaalista asiakasta johdetaan harhaan sanomalla että ei sitoudu kestotilaukseen. No eipä sitoudu kestotilaukseen kun tilaus on määräaikainen 9kk. Tästä tosin mainitaan ainoastaan aivan sivun alareunassa. Lisäksi linkit ehtoihin ovat myös aivan sivun alareunassa. Tilauslomake on luonnollisesti aivan yläreunassa.

    Hintahan tietysti on myös aivan posketon. Tai mistäpä sen oikeastaan tietää. Koko sivulla kun ei näyttäisi olevan tietoa siitä että paljonko melatoniinia lopulta saa. Melatoniinimäärää mitataan ovelasti kuukausina. Mutta paljonko sitä kuuluu tällä nimenomaisella kuurilla napostella? Yhden milligramman kapseleita näyttäisivät olevan. Ehkä sitä kuuluu ottaa vain kapseli kerran viikossa?

    • Ja kun teet tilauksen, niin lopuksi ne vaativat myös ilmoittamaan henkilötunnuksen. Kätevää. Ei muuta kuin väärenettyä passia valmistamaan ja uhrin tili tyhjäksi.

      • Kerroin yli tunti sitten Detox-juttuun kommentoiidessani, että juuri kasaan valitusta tästä MelatonMaxista (siis firmasta LOMONE) KULUTTAJARIITALAUTAKUNNALLE. Kirjeestä tulee paksu! Olin ensin laskun saatuani yhteydessä Maistraatin kuluttajaneuvontaan (P.9295536901), viestittelimme tämän henkiilön kanssa puolin ja toisin. Otin yhteyden myös LUMONEEN, lähetin viestin 17.2. klo 14.35. Klo 15.25 tuli kiitos viestistäni ja lupaus että käsittelevät asiaani ja ottavat yhteyttä mahdollisimman pian! Eivät ole vieläkään ottaneet!!! Eilen Maistraatin nainen soitti ja sanoi, ettei hän ole saanut Lumoneen yhteyttä, joten hänn lähetti minulle linkin tuosta valitusosoitteesta! Kun sain MelatonMaxin, siinä oli mukana kirje, jossa luvattiin 1€:n lasku lähettää myöhemmin, mukista ei puhuttu mitään! Onneksi ei lasku eikä muki ehtinyt tullakaan, mukin lähettäminen olisi ollut hankalampaa! Kaiken huippu on se, että palautiin pillerit 12.2.15, lasku joka tuli ma 16.2.15 oli kirjattu lähteneeksi 10.2.15!!!

      • Kun palauttin MelatonMaxin heidän kaavakkeellaan, joka löytyi sieltä lopusta, josta ne hyväksynnätkin olis pitänyt tilatessa huomata ottaa, kysyttiin kaavakkeessa tilinumeroa FI-tunnuksen kanssa! En tietenkään laittanut, mitäs ne sillä tekisivät. No, tietenkin yrittäisivät mennä tilille!

  2. Viritettyyn miinaan astuin. Nyt tuli vastaus, kun uhkasin rikosilmoitukslla. Otin yhteyden laskuttajaan, joka jäädytti perinnän, kunnes melatonmax antaa meille selvityksen. Palautin avaamattoman tuotteen määräajassa. Luvattu lähettää kirjallinen vahvistus huijauksen korjaamiseksi. Uskoisko vieläkään.

  3. Miinaan astuin minäkin. Palautin tuotteen mutta kerkisin pussin avata ennen kuin sain laskun ja nyt vedotaan laskun maksamiseen ,että epämääräinen pussi oli avattu. En kyllä
    aio maksaa.

  4. Kertokaa ihmeessä ihmiset mihin voi ottaa yhteyttä olen samaan halpaan langennut aivan kamalaa mistä tommoinen Firma on oikein kotosin mistään en löydä mitään tietoja sähköpostia ei tunneta tai en ainakaan pääse sinne tiedosta kiitollinen.

    • se on virolainen firma ja tuntuu et mikään ei mene perille kun lähettää reklamaatiota ,nyt pilleripussi tuli takaisin ja vetoovat 14 päivän palautusoikeuden ylittymiseen.tuliko teille ensinmäisen laskun ja pilleripussin mukana palautusoikeus kirje paperisena?

  5. Halpaan menin minäkin kun soittelin numeroon ja kysyin vastaajan nimeä hän sanoi ettei sitä sano ,kumma kaveri .Menen tänään kuluttaja asiamiehen puheille

  6. Odotetaan kuluttaja-asiamiehen lausuntoa. Svea lupasi jäädyttää perinnän 6.4 saakka. Lumene tarvii käräjäoikeuden päätöksen saatavalleen.

    • Mitenniin tarvii käräjäoikeuden päätöksen? Ja auttaakohan minun ottaa enää yhteyttä perintätoimistoon, kun sain huomautuslaskun jossa on päiväys 10.3!!?

      • Kannattaa kyllä peritä voidaan jäädyttää kunnes saadaan selville kuluttajan asiamiehen lausunto.Ottiko kukaan kopiota alkuperäisestä markkinoinnista, joka oli todella hämäävä.Yritys hän on muuttanut sivujaan perusteellisesti peittääkseen huijauksen ja pärjätäkseen käräjäoikeuden kautta hajottavalle ulosotolle

  7. Minäkin olen mennyt halpaan. Onneton repäisin pussin auki. Pussin mukana ei tullut mitään paperia, laskun sain muutaman päivän päästä. Ilmoitin palauttavani pillerit ja kirjoitin paljon muutakin… tänään pillerit tulivat takaisin 14,90 lisälaskun kanssa. Avattua tuotetta ei voida ottaa taikaisin.
    Ottaa niin päähän!! Yritin vedota siihen että luvataan täysi 14 päovän peruurusoikeus, ei siinä puhuttu, että pitää olla avaamaton paketti. Kuluttajaoikeusneuvojalta sain vain neuvon ottaa yhteyttä Euroopan kuluttajakeskukseen. Soittoaika on sinne arkisin 9-12, hankala työn puolesta. Ja lasku on jo perinnässä….

  8. Kirsi on hankalaa jos lasku on mennyt jo perintään tulee pari perintälaskua 5 € korotuksin ja jos ei maksa niin sitten vasta ulosottoa firman on haettava käräjäoikeuden kautta ja se aiheuttaa lisäharmia ja laskua ja luottotietojen menetyksen. Firma on aika kiero kun on ottanut laskuttajakseen pikavippi ja kovasta perinnästään tunnetun firman. Ei ole Sveakaan
    maineelle hyväksi.

  9. minulle svea sanoi et ovat tehneet viimeviikon aikana kun soitin sopimuksen et kaikki tiedot joita asia koskee poistavat omasta järjestelmästä.kysyinkin kuluttajaasiamieheltä kuuluuko sveasta tämän jälkeen mitään vaikka lumone uhkaakin laittaa postikuluja lisää perintään ,niin asiamies sanoi et ei varmaan laita,nyt se on sit meidän ja lumonen välinen asia

      • kyllä perii mut sinne on soitettava ja sanottava et on ottanut yhteyttä kuluttajaasiamieheen ja sieltä on ohjeistettu et vaatii oikeudellisen perinnän keskeytyksen ja syy siihen on lasku on aiheeton

      • nopo07, mikä tilanne sinulla oli tablettien suhteen? Palautitko ne heti avaamattomana kun sait? Kun minä onneton repäisin pussin auki, yhtään en toki käyttänyt. Ja avaamatonta tuotetta ei voi ottaa takaisin….

  10. Otin yhteyttä Svea perintään sähköpostilla. Kerroin tilanteen lyhyesti. Vastaus oli, että hoitavat vain laskutusta ja voin reklamoida Lumonea. No niinhän olen tehnyt jo lukuisia kertoja, tuloksetta. Laskulle annettiin selvitysaikaa 24.4 asti. Eli ei heti mene luottotiedot, mutta mitä ihmettä tässä voi enää tehdä!!?? Onko muita samassa tilanteessa??
    Ja kyllä, tiedän olleeni hölmö ja hyväuskoinen, mutta silti minusta on törkeää kaupankäyntiä tälläinen, että ikäänkuin huiputtamalla saadaan kaupat aikaiseksi ja sen jälkeen vaaditaan maksua, vaikka ei halua tuotetta.

  11. Katsokaapa Euroopan kuluttajakeskuksen (ecc.fi) uusia neuvoja, päivätty 25.3.2015 Ohjeet virolaisen Lumone ou:n Melaton Max -tuotetta tilanneille kuluttajille!

    Eli ei huolta, vaikka pakkauksen on avannut, lähetystä ei tarvitse palauttaa, ja maksaakin tarvitsee vain se euro, jonka me kaikki tuotetta tilaneet kuvittelimmekin laskun olevan.

    Mitä tästä opimme: aina kannattaa valittaa yhdessä eteenpäin, jos joku firma yrittää huijata!

    Mukavaa kevään jatkoa kaikille!

    • Loistavaa!! Kiitos tiedosta! Lohdullista, ettei mikä tahansa kuitenkaan ole sallittua. 🙂
      Ei voi olla miettimättä, että kuinkahan moni maksoi häveten hiljaa omaa tyhmyyttään…

  12. Eipä näämä auta. Vedotaan vaan siihen, että pussi on avattu. Oletteko muut saaneet tilaus-vahvistuksen jossa muka oli tilauksen hinta ja määrä. Väittävät, että heillä on loki tilauksen vahvistamisesta ja että minun tietokoneeni suodatus on estänyt sen saamisen. Kyllä on kieroa porukkaa.

    • Minä lähetin viestiä, niinkuin Kuluttajakeskus neuvoi. Edelleen tosiaan vedottiin siihen, että pussi on avattu, eikä suostuttu mitätöimään laskua. Mitään tilausvahvistusta minäkään en ole saanut.

      • Kun ette ole saaneet tilausvahvistusta, niin pyytäkää kopio siitä yritykseltä. Jos ette saa sitä, niin silloin sitä ei ole lähetetty, mikä lienee todennäköisin vaihtoehto. Sitten jatkossa pysytte vain totuudessa, se riittää. Olette tilanneet yhden ilmaisen näytepakkauksen, ette ole sitoutuneet jatkotilaukseen. Yritys ei pysty osoittamaan asiallisesti sitoutumistanne. Jos yritys vaatii yhden maksun yhdestä avatusta paketista, se ehkä kannattaa maksaa, mutta ei koko tilausjaksoa.

  13. Tilausvahvistusta en minäkään ole saanut. Lumone väittää, että heillä on se Loki tietolla ja siinä olisi ollut tilauksen hinta mainittu. En tiedä miten sellainenkin pystyttäisiin väärentää Väittävät , että tietokoneeni asetukset tai suodatus ei ole kunnossa. Näkyisi se roskapostissakin jos olisi lähetetty. Taas tuli uusi lasku 196 € on nyt summa. Saija Kivimäki kertoi että älä maksa. He tiedottavat kun asia etenee.

    • http://www.ecc.fi/Ajankohtaista/Tiedotteet/2015/ohjeet-virolaisen-lumone-oun-melaton-max–tuotetta-tilanneille-kuluttajille/

      Toimintaohjeet kuluttajalle

      Jos edellä kuvatut seikat liittyvät myös sinun tilaukseesi, neuvomme lähettämään yritykselle ja laskuttajalle esimerkiksi seuraavansisältöisen viestin:

      Olen tilannut kahden kuukauden tarvetta vastaavan erän Melaton Max -tuotetta 1 €:n toimituskulujen hinnalla. Olen toimituksen saatuani avannut pakkauksen ja todennut, että se ei ole sovitun mukainen. Katson, että sopimusehtonne, joiden mukaan olisin sitoutunut 180 €:n hintaisen tuotelähetyksen vastaanottamiseen, on kannaltani odottamaton, yllättävä ja ankara ettekä ole yrityksenä tehnyt mitään tämän virheellisen mielikuvan syntymisen ehkäisemiseksi. Sen vuoksi katson, että en ole velvollinen maksamaan 180 €:n laskuanne. Sen sijaan tulen suorittamaan 1 € toimituskulun osoittamallenne pankkitilille.

      Koska toimitus ei ole sovitun mukainen, en tule myöskään palauttamaan sitä omalla kustannuksellani. Halutessanne voitte huolehtia noudosta itse.

      Reklamaatio on syytä lähettää sekä myyjälle että laskuttajalle osoitteilla

      info@lumone.net
      asiakasinfo@svea.fi

  14. hairahtanut myös, mutta ei vielä myöhäistä korjata. ilmoitin svea:lle, että on vielä muutamia selvittämättömiä asioita melatonmiini myyjän kanssa. Svea hyydytti laskutuksen. Nämä epäselvät asiat ovat: kuka on valmistaja ja tuotteen pakkaaja´ja näiden yhteystiedot Näistä en ole saanut tietoa pyynnöistä huolimatta enkä tuoteselostetta tuotteesta. Mainitsevat kotimaisen valmistajan ? Tuntuu, että myös itse tuotteeseen liittyvät tekijät ovat täyttä potaskaa, kuin myös itse tuote.tuskin on sitä mitä esitteessä kerrotaan sen olevan Jos näin on. Tämä on törkeimmän luokan petos:.poliisiasia.

    • Voi jessus. Syökö joku todellakin virolaisten huijareiden pilleireitä, jotka tulevat kotiin ilman kirjallista tietoa niiden sisällöstä, valmistuspaikasta ja maasta. Lopettakaa heti näiden pillereiden käyttö. Mielestäni tässä on ainesta rikosilmoituksen tekoon. Pillerit poliisille. Poliisi teetättää kemiallisen tutkimuksen, jolloin ei tarvitse itse maksaa sitä. Poliisi tietenkin itse päättää, onko niin paljon aihetta epäillä, että se tekisi kemiallisen tutkimuksen.

  15. Älkää tilatko tälläisiltä firmoilta omalla nimell vaan laittakaa tekaistu nimi, jos ovat kerran ketkuja kauppiaita eivät tarkista asiaa ja jos perintää tulee ette ole kyseinen henkilö ja voitte sanoa että väärä hlö. Asia sillä selvä. Periköön sitten Aku Ankalta vaikka 😀

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s